• Prudential

    HealthEnrich direka untuk memastikan anda menerima rawatan perubatan yang tiada tandingan. Rasa yakin apabila anda menerima nasihat perubatan daripada pakar bertaraf dunia. Peroleh ketenangan sepanjang kehamilan dengan perlindungan komplikasi-komplikasi kehamilan yang eksklusif. Anda juga dapat menikmati keselesaan dan privasi melalui penginapan suite dengan pembantu perubatan khas yang memenuhi keperluan anda.

  • Max Power Revolution

    Max Power Revolution (MP-R) boleh dianggap alat serba canggih dan paling sempurna kerana ianya lengkap dengan fungsi tersendiri yang memenuhi kehendak pengguna dan produk ini dicipta khusus dengan kemampuannya yang luar biasa dalam menstabilkan arus elektrik kenderaan dan memantapkan pembakaran bahan api.....

  • MPR Atuo Assist

    MP-R Auto Assist adalah satu bentuk perkhidmatan sokongan yang disediakan oleh pihak syarikat Kilauan Impian Sdn Bhd untuk pelanggan MaxPower Revolution (MP-R). Perkhidmatan ini adalah dimana pihak syarikat melantik bengkel panel yang terpilih untuk memberikan perkhidmatan/bantuan kepada pelanggan MP-R yang memerlukan.

  • Proses Pembelian

    Sila Call/Sms 019-7221875 anda bagi pengesahan stok. Setelah mendapat pengesahan stok dan jumlah bayaran, anda bolehlah membuat pembayaran ke akaun berikut MAYBANK : 1510 7100 0545 (NORPAEZA BINTI MOHAMAD @ MOHD NOOR)

1. Apakah HealthEnrich?
HealthEnrich adalah satu pelan rider perubatan melalui sumbangan berkala yang membayar balik perbelanjaan perubatan utama sekiranya anda dimasukkan ke hospital, menjalani pembedahan atau menerima rawatan sebagai pesakit luar. Pelan ini mempunyai empat pelan – HealthEnrich Vital, HealthEnrich Select, HealthEnrich Advanced dan HealthEnrich Premier – yang menyediakan kad perubatan individu untuk memberikan anda akses serta-merta di salah satu panel hospital kami.

2. Berapakah sumbangan yang perlu saya bayar?
HealthEnrich adalah pelan dengan jaminan pembaharuan beserta sumbangan selaras. Ini bermakna sumbangan yang dibayar adalah berdasarkan umur kemasukan anda dan tidak akan bertambah apabila umur anda semakin meningkat. Kadar sumbangan boleh dirujuk di Lampiran 2.

3 Apakah pilihan yang ditawarkan oleh HealthEnrich?


4. Apakah caj-caj dan potongan-potongan yang dikenakan dalam HealthEnrich?
Butiran caj dan potongan disenaraikan dalam jadual di bawah.

0 comments:

Post a Comment