• Prudential

    HealthEnrich direka untuk memastikan anda menerima rawatan perubatan yang tiada tandingan. Rasa yakin apabila anda menerima nasihat perubatan daripada pakar bertaraf dunia. Peroleh ketenangan sepanjang kehamilan dengan perlindungan komplikasi-komplikasi kehamilan yang eksklusif. Anda juga dapat menikmati keselesaan dan privasi melalui penginapan suite dengan pembantu perubatan khas yang memenuhi keperluan anda.

  • Max Power Revolution

    Max Power Revolution (MP-R) boleh dianggap alat serba canggih dan paling sempurna kerana ianya lengkap dengan fungsi tersendiri yang memenuhi kehendak pengguna dan produk ini dicipta khusus dengan kemampuannya yang luar biasa dalam menstabilkan arus elektrik kenderaan dan memantapkan pembakaran bahan api.....

  • MPR Atuo Assist

    MP-R Auto Assist adalah satu bentuk perkhidmatan sokongan yang disediakan oleh pihak syarikat Kilauan Impian Sdn Bhd untuk pelanggan MaxPower Revolution (MP-R). Perkhidmatan ini adalah dimana pihak syarikat melantik bengkel panel yang terpilih untuk memberikan perkhidmatan/bantuan kepada pelanggan MP-R yang memerlukan.

  • Proses Pembelian

    Sila Call/Sms 019-7221875 anda bagi pengesahan stok. Setelah mendapat pengesahan stok dan jumlah bayaran, anda bolehlah membuat pembayaran ke akaun berikut MAYBANK : 1510 7100 0545 (NORPAEZA BINTI MOHAMAD @ MOHD NOOR)


1
MERCEDES E240 – KHAIRUL
Kereta terasa pickup…penjimatan minyak juga nampak ketara..
2
E230 kompressor – Hj S.Ahmad 
Menggunakan MP-R sanggat berbeza…perkara yang saya sangat teruja adalah kuasa yang saya perolehi berbanding tanpa menggunakan MP-R…ia sungguh unik….masih belum berpuas hati pada mulanya…saya cuba pada kereta isteri saya Honda CRV….ternyata ada perbezaan yang sama….penjimatan minyak ada diantara 30-35 peratus…..dalam tempoh dua hari penggunaan….saya sudah beli 3 unit MP-R utk isteri dan anak….
3
E230 MASTERPEACE – EN ZAINAL
Sblm ni saya menggunakan 2unit penjimat minyak…dari jenama lain… Kali ini saya hanya menggunakan 1unit MP-R…ternyata 1unit MP-R jauh lebih hebat…..kereta saya lebih pickup dari sebelum ini dan penjimatan minyak jauh lebih baik….bunyi bising pada enjin kereta saya juga menjadi perlahan….perbezaa yang saya dapat sangat ketara…..

0 comments:

Post a Comment