• Prudential

    HealthEnrich direka untuk memastikan anda menerima rawatan perubatan yang tiada tandingan. Rasa yakin apabila anda menerima nasihat perubatan daripada pakar bertaraf dunia. Peroleh ketenangan sepanjang kehamilan dengan perlindungan komplikasi-komplikasi kehamilan yang eksklusif. Anda juga dapat menikmati keselesaan dan privasi melalui penginapan suite dengan pembantu perubatan khas yang memenuhi keperluan anda.

  • Max Power Revolution

    Max Power Revolution (MP-R) boleh dianggap alat serba canggih dan paling sempurna kerana ianya lengkap dengan fungsi tersendiri yang memenuhi kehendak pengguna dan produk ini dicipta khusus dengan kemampuannya yang luar biasa dalam menstabilkan arus elektrik kenderaan dan memantapkan pembakaran bahan api.....

  • MPR Atuo Assist

    MP-R Auto Assist adalah satu bentuk perkhidmatan sokongan yang disediakan oleh pihak syarikat Kilauan Impian Sdn Bhd untuk pelanggan MaxPower Revolution (MP-R). Perkhidmatan ini adalah dimana pihak syarikat melantik bengkel panel yang terpilih untuk memberikan perkhidmatan/bantuan kepada pelanggan MP-R yang memerlukan.

  • Proses Pembelian

    Sila Call/Sms 019-7221875 anda bagi pengesahan stok. Setelah mendapat pengesahan stok dan jumlah bayaran, anda bolehlah membuat pembayaran ke akaun berikut MAYBANK : 1510 7100 0545 (NORPAEZA BINTI MOHAMAD @ MOHD NOOR)

  1. Risalah ini bukan merupakan satu kontrak di antara anda dan Prudential BSN Takaful Berhad (PruBSN). Sila rujuk kepada Ilustrasi Pelan dan Lampiran Keterangan Produk sebelum menyertai pelan ini. Terma-terma dan Syarat-syarat yang lengkap boleh didapati dalam dokumen sijil. Sila minta sampel Terma-terma dan Syarat-syarat jika anda memerlukan maklumat terperinci tentang pelan tersebut.
  2. Untuk HealthEnrich, anda layak menerima sebanyak RM3,000 setahun bagi pelepasan cukai perubatan berkenaan sumbangan anda. Pelepasan cukai adalah tertakluk kepada terma-terma dan syarat-syarat yang ditetapkan oleh Lembaga Hasil Dalam Negeri.
  3. Anda hendaklah terus membayar sumbangan anda secara tetap sehingga pelan anda matang bagi memastikan anda dilindungi sepenuhnya di bawah pelan ini pada setiap masa. Kegagalan untuk membuat demikian mungkin menyebabkan perlindungan anda tamat sebelum masanya. Perlindungan hingga tempoh matang adalah tertakluk kepada PUA yang mencukupi untuk menampung Tabarru’ dan caj-caj berkaitan.
  4. HealthEnrich adalah pelan yang dijamin pembaharuan dengan sumbangan selaras. Walau bagaimanapun, PruBSN mempunyai hak untuk menukar kadar sumbangan dan / atau Tabarru’ dengan memberi notis 30 hari jika, sebagai contoh, pengalaman tuntutan sebenar adalah lebih teruk daripada yang dijangkakan. Kadar sumbangan boleh dikaji semula di bawah sebarang keadaan wajar yang lain. Sebarang penukaran dalam sumbangan dan/atau manfaat-manfaat hanya akan bermula pada ulang tahun sijil.
  5. HealthEnrich tidak menyediakan sebarang amaun manfaat daripada Dana Tabarru’ pada penamatan, tempoh tamat atau kematangan sijil.
  6. Ko-takaful adalah persetujuan perkongsian kos di mana peserta akan membayar jumlah peratusan yang ditetapkan bagi satu kelayakan manfaat. Jika ko-takaful dipilih, peserta perlu membayar 10% daripada kos kelayakan manfaat, tertakluk kepada ko-takaful minimum sebanyak RM400 dan untuk manfaat-manfaat bawah Jika Perlukan Rawatan Pesakit Luar, Rawatan Kanser dan Rawatan Dialisis Buah Pinggang, tiada minimum ko-takaful amaun yang dikenakan.
  7. Peserta tidak perlu membuat pembayaran yang berkaitan dengan bil-bil untuk kondisi perubatan yang dilindungi di bawah pelan perlindungan penuh – tertakluk kepada hadhad setiap pelan dan terma-terma serta syarat-syarat seperti yang dinyatakan dalam dokumen sijil.
  8. Hospital-hospital Pilihan adalah hospital yang dipilih untuk menyediakan perkhidmatan tambahan kepada peserta-peserta yang menyertai pelan HealthEnrich Advanced atau HealthEnrich Premier. Sila rujuk laman web PruBSN untuk senarai terkini Hospital-hospital Pilihan.
  9. Anda hanya boleh mendapatkan Pendapat Perubatan Kedua apabila anda dikenal pasti menghidap salah satu daripada penyakit-penyakit kritikal yang dilindungi.
  10. HealthEnrich adalah berdasarkan model Wakalah Bil Ajr yang merupakan persetujuan bagi PruBSN menguruskan pelan takaful anda. Sumbangan anda akan dimasukkan ke dalam PUA selepas ditolak caj wakalah yang merangkumi bayaran perkhidmatan keseluruhan yang kami sediakan. Perlindungan takaful diperoleh daripada Dana Tabarru’.
  11. Tabarru’ adalah satu persetujuan di mana sebahagian daripada sumbangan anda didermakan ke dalam dana untuk membantu mana-mana peserta yang memerlukannya menerusi manfaat-manfaat yang layak diterima.
  12. Anda berhak menerima agihan lebihan termasuk keuntungan pelaburan (jika ada) pada setiap akhir tahun kewangan. Anda, beserta peserta lain layak menerima sekurangkurangnya 50% daripada lebihan dan PruBSN akan menerima baki sebanyak sehingga 50% sebagai insentif kerana menguruskan Dana Tabarru’. Bahagian agihan lebihan anda akan dimasukkan semula ke dalam PUA anda. Amaun tepat agihan lebihan akan dinilai secara tahunan dan tertakluk kepada persetujuan kedua-dua Jawatankuasa Syariah dan Lembaga Pengarah PruBSN

0 comments:

Post a Comment